Międzywydziałowy moduł Projektowania Gier Komputerowych

Dodano dnia: 13 sierpnia 2020

W ramach międzywydziałowego modułu Projektowania Gier Komputerowych, naszej Uczelni kształceni są studenci specjalizujący się w projektowaniu i produkcji gier komputerowych. Nabycie tych umiejętności daje duże możliwości zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się branży gier, a także w realizacji własnych kreatywnych pomysłów. Zajęcia prowadzone są tak aby miłośnik gier mógł wchłonąć jak najwięcej wiedzy i umiejętności z obu kierunków (Komputerowa Grafika Artystyczna+Informatyka). W ramach nauczani a studenci poznają oprogramowanie 3d m.in Blender, ZBrush, Adobe Photoshop CC, Algoritmic, 3DCoat, SubstanceDesigner oraz Unity i Unreal Engine, ale również tajniki concept artu, mate painttingu..

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

Jako absolwent tej specjalności uzyskasz kompetencje programistyczne, umożliwiające projektowanie zaawansowanych aplikacji. Wyspecjalizujesz się w programowaniu gier, korzystaniu z najpopularniejszych silników, poznasz ich zalety i ograniczenia. Twoją przewagą nad innymi programistami w branży gamedevowej będzie znajomość problematyki tworzenia scenariuszy gier, grafiki i udźwiękowienia. Swoje kompetencje praktyczne rozwiniesz realizując podczas studiów kompleksowy projekt budowy profesjonalnej gry komputerowej, obejmujący:

  • opracowanie scenariusza,
  • opracowanie projektu graficznego i funkcjonalnego,
  • oprawy dźwiękowej,
  • zaprogramowanie gry w oparciu o wybrany silnik z wykorzystaniem repozytorium kodu,
  • przetestowanie gry,
  • przygotowanie dokumentacji produktu oraz zarządzanie nim,
  • programowanie obiektowe,
  • silniki gier,
  • modelowanie obiektów świata 3d,
  • podstawy pracy z dźwiękiem,
  • animacja świata 2d i 3d,
  • ludologia: teoretyczna analiza gier,
  • programowanie shaderów

STANOWISKA, NA JAKICH ZNAJDZIESZ PRACĘ

  • Graphic Designer
  • Game Developer
  • Game Designer
  • Level Designer

Sprawdź nasze kierunki:

 Grafika 

Informatyka

Przydatne linki