
Międzywydziałowy moduł Projektowania Gier Komputerowych
Dodano dnia: 13 sierpnia 2020
W ramach międzywydziałowego modułu Projektowania Gier Komputerowych, naszej Uczelni kształceni są studenci specjalizujący się w projektowaniu i produkcji gier komputerowych. Nabycie tych umiejętności daje duże możliwości zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się branży gier, a także w realizacji własnych kreatywnych pomysłów. Zajęcia prowadzone są tak aby miłośnik gier mógł wchłonąć jak najwięcej wiedzy i umiejętności z obu kierunków (Komputerowa Grafika Artystyczna+Informatyka). W ramach nauczani a studenci poznają oprogramowanie 3d m.in Blender, ZBrush, Adobe Photoshop CC, Algoritmic, 3DCoat, SubstanceDesigner oraz Unity i Unreal Engine, ale również tajniki concept artu, mate painttingu..
CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?
Jako absolwent tej specjalności uzyskasz kompetencje programistyczne, umożliwiające projektowanie zaawansowanych aplikacji. Wyspecjalizujesz się w programowaniu gier, korzystaniu z najpopularniejszych silników, poznasz ich zalety i ograniczenia. Twoją przewagą nad innymi programistami w branży gamedevowej będzie znajomość problematyki tworzenia scenariuszy gier, grafiki i udźwiękowienia. Swoje kompetencje praktyczne rozwiniesz realizując podczas studiów kompleksowy projekt budowy profesjonalnej gry komputerowej, obejmujący:
- opracowanie scenariusza,
- opracowanie projektu graficznego i funkcjonalnego,
- oprawy dźwiękowej,
- zaprogramowanie gry w oparciu o wybrany silnik z wykorzystaniem repozytorium kodu,
- przetestowanie gry,
- przygotowanie dokumentacji produktu oraz zarządzanie nim,
- programowanie obiektowe,
- silniki gier,
- modelowanie obiektów świata 3d,
- podstawy pracy z dźwiękiem,
- animacja świata 2d i 3d,
- ludologia: teoretyczna analiza gier,
- programowanie shaderów
STANOWISKA, NA JAKICH ZNAJDZIESZ PRACĘ
- Graphic Designer
- Game Developer
- Game Designer
- Level Designer